maandag 5 november 2012

zeepkettingen


Een deel van de groep heeft eens iets anders gemaakt, en wat geeft dit mij toch voldoening, zulke enthousiaste klanten daar krijg je zoveel van terug.
Photobucket
 
Photobucket
Kerstzeepketting
Photobucket
Photobucket
Volgens mij krijg ik er een nieuwe hobby bij.
Wat super leuk om te doen, bij een goede kennis een workshop gevolgd.
Onderstaand is het resultaat.

 Photobucket

Photobucket
Voor mijn moeders 90ste verjaardag.
 Photobucket
Deze zeepketting is voor een vriendin gemaakt.
Photobucket
 
Ja hoor ik heb de smaak te pakken, dus gelijk een zeepketting voor babie's gemaakt.
BABY
MEISJE
 
Photobucket
 

Photobucket
Photobucket
Photobucket

 

Geen opmerkingen:

Stempelen en inkleuren met aquarelverf

                                      Inkleuren met aquarelverf hoe leuk is dat om te doen ......