zondag 11 november 2012

Allerlei knutsels

En voor de kinderkamer een memobord voor fotootjes kaartjes etc kun je tussen de lintjes doen.....
Photobucket
Mijn kapstok had het begeven. Ging zoeken op internet naar een leuke kapstok, maar ik vond ze allemaal erg prijzig. Waarom maak ik er eigenlijk niet een zelf, kan toch proberen? Heb een plankje bij Karwei gekocht, en in een leuke winkel waar ze RIVERDALE decoraties verkochten, heb ik de haken gekocht. Plankje 2 keer gelakt, tekst erop geschilderd, en haken erop bevestigd en VOILA !!! Dit is het resultaat..........
Photobucket

En dan wordt je verrast want voor mijn verjaardag kreeg ik deze prachtige plant van de dames, leuk........ Zo ook de kaartjes die ik kreeg van deze dames. Ik was heel erg blij en verrast dit vond ik wel zoooooo leuk !




Photobucket Photobucket




Chocolade workshop


Voor de moederdag een CHOCOLADE WORKSHOP cadeau gegeven. Samen met mijn moeder hebben wij overheerlijke bonbons gemaakt, het resultaat was er dan ook naar, moeders was zooooo trots op haar resultaat.

Photobucket


   



PhotobucketPhotobucket
 
Photobucket

 
Photobucket

 
En lekker dat ze waren, durf het bijna niet te vertellen de volgende dag waren ze bij mij allemaal op.......kon niet meer stoppen mmmmmmmmmmmmm, ja en een week later bij moeders, volgens haar had de visite het opgegeten.........???????




Geen opmerkingen:

Stempelen en inkleuren met aquarelverf

                                      Inkleuren met aquarelverf hoe leuk is dat om te doen ......