zondag 23 mei 2010

Over de kaartenclub


Welkom bij de KAARTENCLUB VOOR 55 - plussers in Capelle a/d IJssel


Photobucket



Mijn naam is Paulien van Arkel en voor het 8e jaar maak ik kaarten samen met een gezellig enthousiaste groep (55- plussers). De leeftijd varieert van 55+ tot over de 80 jaar.
Gezelligheid in een ontspannen sfeer vind ik twee belangrijke punten. De onderlinge contacten en inspiratie die wij van elkaar opdoen geeft veel voldoening in deze leuke hobby kaarten maken. Er wordt door mij een voorbeeldkaart gemaakt zodat u makkelijker zelf uw kaart kunt maken. Natuurlijk mag u helemaal zelf naar eigen idee de kaart samenstellen, het is maar een steuntje in de rug wat ik u geef.
U leert diverse technieken b.v. scrapkaarten maken, borduren, stempelen, embosssen en stansen (het uitsnijden van papier m.b.v. mallen) met de cuttlebug, 3d plaatjes uitknippen stickers bewerken maar voor iedereen goed te begrijpen en ieder op zijn eigen niveau.
U hoeft geen cuttle bug aan te schaffen, deze mag u op de cursus van mij gebruiken. Wel wordt het op prijs gesteld dat u uw eigen snijmat en 3 d- schaartje (geen nagelschaartje) meeneemt.
Alle materialen en thee zijn bij de prijs inbegrepen en de betaling is maandelijks. De kosten zijn 15 euro per maand. Vakanties zijn gelijk met de scholen. Iedere dinsdagmiddag van 14.00 -16.00 uur in wijk slotplein (vol).
Maandelijks in het Facet via het meldpunt in Krimpen a/d IJssel (alle leeftijden)
Kosten 4 euro per keer.
Beide locaties toegankelijk voor scootmobiel -rolstoelgebruikers.
Bel voor info: 010-4472636.
Leuk als u ook komt, en u zult eens zien wat een plezier u hieraan kunt gaan beleven. En zo ook leuk om uw sociale contacten wat uit te breiden.

 
Ik vind het erg leuk als u een krabbeltje in mijn gastenboek achterlaat.http://kaartenworkshops50.come2me.nl/Gastenboek

Graag tot ziens bij Paulien.   
 

 
 
 
 
 
 
 

Met de Pasen met elkaar wezen HIGH TEA-JEN, ongedwongen gezelligheid staat bij ons voorop!!! Zo leer je elkaar net weer even anders kennen als tijdens het kaartje maken.yes


 




 

Geen opmerkingen:

Stempelen en inkleuren met aquarelverf

                                      Inkleuren met aquarelverf hoe leuk is dat om te doen ......